أخبار الفنانينعالم الفن

شاهد: حورية فرغلي تفاجئ الجمهور: عندي طفل وطفلة من العالم الآخر عايشين معايا.. وهذا ما يفعلاه معي



تابعنا عبر

صرحت الفنانة المصرية حورية فرغلي، بأن هناك طفيلن من العالم الآخر يعيشان معهما قائلة: “عندي في البيت بنت وولد من العالم الآخر وبشوفهم على طول وبيهزروا معايا كتير وبيخبطوا على الباب وبيفتحوا الباب وبيعملوا حاجات كده”.

وأضافت حورية فرغلي خلال لقائها في برنامج “حبر سري” المذاع عبر “القاهرة والناس”: “دايما بشوف البنت قاعدة على السفرة وشعرها زي شعري كده كاريه، وهي صغيرة كده والولد لابس شورت وفانلة وتقريبا هما الاتنين في نفس السن، وصغيرين بس شكلهم لطيف جدا وكيوت كده شعرهم أسود وشبهنا كده”.

من نايحتها، قالت لها قارئة كروت التاروت أن هذه الكائنات مسلطة عليها، موضحة: “دي كائنات مسلطة ومش جاية لكم من نفسها وخليني أقول مثلا معمول لك حاجة تشبه السحر ومش معمول سحر لا.. هما موقفين حالك وموقفين الدنيا كلها”.

كما روت عن بعض الأشياء الغريبة التي كانت تراها: “فيه فترة من الفترات كنت بسمع وأنا في السرير صوت كأن حد بيتنفس بصوت عالي فكذا يوم وأول يوم قلت بيتهيأ لي وبعد كده قوت لا فتحت الشباك لقيت بومتين بيض واقفين عند الشباك، وأنا في الزمالك ومعرفش جم منين دول بس بق لهم فترة مش بييجوا”.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
error: سنقوم بالتبليغ على موقعكم في حال تم سرقة المقالات من موقعنا أو المحتوى الفكري ( قانون الألفية الجديدة لحقوق طبع ونشر المواد الرقمية (DMCA)